Ondan bir sorun olmaz, hd kayıt bile yaparım. Olmadı bakkala gizli kamera koyarım. Reklamdan gelecek parayı da kırışırız.

Zaten her gitmemde telefonum bozuldu diye gösteriyordu bana.
Geçenler buna iyi bir beddua etmiştim, sonra sesi kısılmıştı. Düşün artık ne kadar çenesi çalışıyor.
Kaydını getir kanalda Uğur Dündar gibi deşifre ettiririm ben sonra hoop zabıtanın polisin yolları
Düşün bakkal bana gazete satmıyor diye gittim bölge dağıtıcısına şikayet ettim zaten adam bir ekmek bir gazete satıyordu sonra camekanda gazete görmez olduk

Zaten 1-2 yıl önce de devretti oranın adı lanetli bakkala çıktı

Bakkal ifşasıyla aram iyidir yani