Yazınızı okurken bir an geçmişe gittim.Lise sondayken üye olmuştum R10'a İlk makale satarak başlamıştım işe,cep harçlığımı çıkartıyordum,evden para almıyordum.Bakmayın itrademin düşük olduğuna,çoğu alışverişimde kullanmıyorum.Makale yazarı bir abi vardı,adını hatırlamıyorum,baya yardımcı olmuştu makale yazımı konusunda.Makale işinde o kadar ilerlemiştim ki sürekli sipariş alıyordum,20'şer 20'şer...

İnanın kendi kazandığınız paranın bereketi bir başka oluyor.Nasıl desem;harca harca bitmiyordu sanki.Sonra domain satarak devam ettim.15 TL'ye güzel domain regleyip ortalama %300-400 karla satıyordum.Şimdi yine sağdan-soldan 3-5 birşey geliyor.Birçok üyenin olduğu gibi benim içinde yeri ap ayrıdır R10'un.