Ne kadar gereksiz yorumlar ne kadar gereksiz şişirmeler .. maşallah

R10'da önüne gelen domainci olmuş çıkmış, yazık .. jenerik olmayana jenerik, değerli olmayana değerli diyen ne kadar çok domainci çıkmış piyasaya .. yazık !