arkadaşlar az önce reklam başlatttım 11 tllik olanından. daha bir kişi beğendi 70 krş para gitti ama reklamı alırken 50-150 arası beğeni felan yazıyordu sizce sorun nedir bir yerde hata mı yaptım.