hocam siz daha önce denediniz mi? yani en iyi etkinin 2. seçenek olduğunu deneyerek mi gördünüz?
rusca daha önce denemem olmuştu gercekten cok zor işin ama 2. seçenek güzel evet ama benim fikrim 3. seçenek cunku cogunluk rus siteler id sistemi ile çalışıyor 1. seçenek ise sadece chromede düzgün gösterir ve kirli bi görüntüsü olur.
hocam ikinizden yaptığım ortak çıkarım 2. seçenek, 1 tercih edilmemeli