TR'de kahve üretimi yapılıyor mu?
Sent from my L520 using Tapatalk
Merhabalar,
Bildiğiniz üzere, maalesef Türkiye'nin iklim koşulları sebebi ile kahve/kahve ağacı (özel koşullar hariç) yetiştirilemiyor. Deneme çalışmaları için Türkiye 'de Mersin ve Anamur bölgelerinde ilgilenen kişiler var. Fakat ülke geneli olarak, kahve çekirdeği temini açısından dışa bağlıyız.
Bazı arkadaşlar tarafından akla şöyle bir soru gelebilir;
"Peki ya Türk Kahvesi..?"
Arkadaşlar, yukarıdaki açıklamadan da yola çıkarak aktaracak olursak; aslında bu bizim
pişirme yöntemimize verilen bir isimdir.
Aklında soru işareti kalan arkadaşlar olabilir, pekiştirmek için konuya uzak da olsa sanayi sektöründeki yurt dışından ürünler gibi, düşünebilirsiniz
Değerli #MujaHeed
Türkiye'ye yolunuz düşerse sizleri de bekleriz.
Türkiye'den selamlar..