Hocam bir kelime için blogspot açmıştık.
5-6 makale yazıp, video filan ekledik. Hiç backlink çalışması yapmadık.
ilk 3e girmesi 3-4 ay sürdü.
Yani belli bir yere gelmesi biraz zaman istiyor.
İçerikleri zamana yayarak mı girdiniz yoksa girip siteyi kendi haline bıraktınız ve bir süre sonra kendi kendine mi yükseldi?
İlgilendiğin için teşekkürler