Düşüncelerimi destekleyen bir çok yorum geldi. Önemli bir ayrıntı da var. Kız arkadaşım sınıf öğretmeni ve haftanın 5 günü zaten okulda olacak. Sanırım en mantıklısı bir daire almak olacak. Tecrübelerini paylaşan herkese teşekkür ederim.