Konu
Kendi kendinizle konuşur musunuz?
19-08-2014, 08:56:23
#8
AqHuaN
içimden oluyor da dışardan sesli şekilde hiç beceremiyorum. yani yapsam da hemen farkediyorum ortamda kimse olmasa da utanıyorum