Kavramları karıştırıyoruz kendimizle konuşuyorsak psikolojik olarak sıkıntı vardır. Kendinle şöyle bir diyaloga girdiğini düşünsene
-hacı naber
-iyidir ya senden naber
-nolsun iş güç, yuvarlanıp gidiyoruz.
Ha dediğin olay sesli düşünmeyse, yapmıyorum diyende sıkıntı vardır. İşin içinden çıkamadığım zamanlarda sesli düşününce çözümü daha çabuk buluyorum gibi geliyor. Ha tabi toplumsal baskıdan dolayı yalnızken sesli düşünüyorum genelde.