Çoğu zaman içimden veya dışımdan konuşurum. İstemsiz oluyor artık. Deli olduğumuda düşünmüyorum açıkcası. Konuşacak kimseyi bulamayınca kendi kendime soru cevap yaptığımı bile biliyorum.

Konuşmak nedir sorusu çok güzel bi soru. Sessizlik neden bazen huzur dolu bazen sinir bozucu olur? Sorulması gereken binlerce soru var.

Tanrı insanlarla konuşuyorsa nasıl konuşuyor bu da bi soru? (belirli insanlarla değil tüm insanlarla)