durumun benim ile benziyor
burada evleneceğin kız ve ailenin yapısı vs. çeşitli etkenler durumu etkiler, ikisi de birbirine uyumlu olsa aslında herşey güllük gülüstanlık olur. ama herkes benim dediğim olsun derse eve gidesin gelmez

kısaca altta bahsedeyim..
Tecrübe:
aynı şekilde biz de bi bina yaptırdık 4 daire birine ben birine babam yerleşti, ikisinide kiraya verdik miss

hep beraber yaşıyoruz ve hamdolsun hiç sıkıntımız yok aksine birbirimize faydamız oluyor, mesela çocuğum olacak annem aman kızım (gelinim) yorulmasın diyor, neredeyse bizim evin işlerine de koşuyor. dışarıda işim oluyor aklım ev de kalmıyor niye hemen üst katım babam, o gidiyor aklı ev de kalmıyor niye hemen altında oğlu var vs. hanımla memleketler farklı icabında 1 hafta annesine bırakıyorum bekar hayatı yaşamıyorum niye anam var oğlum hadi yemek hazır diyo

o kadar çok güzel yanı var ki saymakla bitmiyor yani ben çok mutluyum beraber aynı bina da yaşamaktan..
Tavsiye:
evleneceğin kişinin biraz iteatkar olması lazım, hep benim dediğim olsun derse işler ilerde daha çok sarpa sarar, milletin kiralarda ne çektiğinin bi ev sahibi olmak için ömür boyu çalıştığının farkında olmalı, baban sana hazır ev sunmuş Allah razı olsun babamdan diyebilmeli.. aynı bina da olursanız yukarda yazdığım gibi seninde işlerin olduğunda eşim güvende mi diye kafana takılmaz vs. bence babanın yaptırdığı eve otur ama çatıyı kaldırma nasılsa daire varmış fazladan o daireye otur, elindeki parayla yakından bi daire al kiraya ver olurda huzurunu kaçıran bir durum olursa kiracıyı çıkarır kendi evine taşınırsın ama parayı çatıya harcarsan elinden o alternatif gider..
özetle eşine olayı iyi anlat, idrak etmesini sağla. çatıya bulaşma daireye otur. paranla yakından bir ev al kiraya ver.
Allah herkese huzurlu bir aile ortamı nasip etsin...
"Şu üç şey Âdemoğlunun saadetindendir; saliha bir hanım, geniş ev, rahat binek. " (HADİS)