Senin ailenin yanında,yada yakınlarında tutmak istemiyor ama kendi ailesinin dibinde tutmayı çok ister,çok garip bir durum bu sorun herkesde yaşanıyor sadece sizde değil,ama aşağıdaki arkadaşın belirttiği gibi daha şimdiden ailenin yakınlarında istemiyorsa gerisini düşünemiyorum.çünkü sen gelin gitmiyorsun,o size gelin geliyor,insanlık hali yarın öbür gün annene babana birşey olsa demekki 1 bardak su vermicek..bu sorunu yaşayan herkes için diyorum..
aslında bu devirde hiç evlenmemek en iyisi ama ilk basta kendı aılene anlatamıyorsun bunu..
Arkadaşa katılıyorum. Eğer çok seviyorum ayrılmak istemem derseniz onun ve sizin ailenizden kesinlikle uzak olun.. Tecrübe ile sabittir.. Basit tripler gibi gelse bile ağır sonuçlarına katlanmak zorunda kalırsınız. [emoji24]