Damonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
md5 ile kayıt ediyor ilginç. şöyle dener misin bi
http://hizliresimyukle.com/image/P8nP
Zaten md5 olarak kayıt yaparken tabloya bu şekilde yapıyorum.
caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
md5 ile yapıyor extra script içinden sha1 ile veri gondermiyorsa
MD5 kullanıyor ancak garip bir koda çeviriyor sonra.