
Merhaba arkadaşlar r10'a üye olmayan arkadaşım yeni bir site açtı ve r10 üyesi bütün arkadaşların bloglarını kodsuz kabul edeceğini söyledi.
Benden başlığı açmamı rica etti. Başlık linkini ona atacağım ekleyenler başlığa kullanıcı adını yazarsa kodsuz olarak onaylanacaktır. Kolay gelsin.
Site:
www.bloglar.gen.tr