Merhaba arkadaşlar yaklaşık yaklaşık 8 senedir gözlük kullanıyorum. 4,5 derece miyopum. Bugün doktora gittim ve lens almak istediğimi belirttim o da verdi (Reçetede yumuşak kontak lens yazıyor). Şimdi bu konuda birkaç sorum olacak.


1- Lensler göz kuruluğu yapar mı ?

2- En iyi, en kötü markalar hangisidir ?

3- Günlük, haftalık ve aylık takılabilenler varmış, bunlardan hangisini önerirsiniz ?

4- Banyo yaparken, denizde veya havuzda kullanılabilir mi ?

5- İnternet lens satışı yapan siteler var. Buralardan alınır mı, alınırsa hangi sitelerden alınabilir ?

6- Son olarak lens kullanırken şunlara dikkat etmelisiniz dedikleriniz nelerdir ?


Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.