Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar yaklaşık yaklaşık 8 senedir gözlük kullanıyorum. 4,5 derece miyopum. Bugün doktora gittim ve lens almak istediğimi belirttim o da verdi (Reçetede yumuşak kontak lens yazıyor). Şimdi bu konuda birkaç sorum olacak.
1- Lensler göz kuruluğu yapar mı ?
2- En iyi, en kötü markalar hangisidir ?
3- Günlük, haftalık ve aylık takılabilenler varmış, bunlardan hangisini önerirsiniz ?
4- Banyo yaparken, denizde veya havuzda kullanılabilir mi ?
5- İnternet lens satışı yapan siteler var. Buralardan alınır mı, alınırsa hangi sitelerden alınabilir ?
6- Son olarak lens kullanırken şunlara dikkat etmelisiniz dedikleriniz nelerdir ?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.