Bu tür yazılar çok ama çok işime yarayacak çok teşekkür ediyorum.
Ben r10'da aramadım ama Google de aramıştım. Konuyu açmamdaki sebep ise benim konumun olması ve benim onları ne kadar ciddiye alıyor olabilmem. Eğer adam düşmanım bile olsa parasının havadan yere gitmesini istemem, para kolay kazanılmıyor.

Tekrar çok teşekkür ediyorum.