Merhabalar, arkadaşlar tweetsharp'ı hep winformda kullanmıstım bu gün asp.net 'de de kullanmam gerekti fakat aynı kodları yazmama rağmen asp.net 'de çalışmıyorlar asp.net'de apileri nasıl kullanabilirim?
Tweesharpta masaüstü ve asp.net authorization farklıdır.
Bu adresten istediğinizi bulabilirsiniz.
http://blog.yigitcanture.com/Home/Ma...r-arama-yapmak