Hocam kendi çıkarımı düşünmüyorum ben piyasayı öldürüyorlar
Twitter takipçi satışı yapan sitem var ama alan yok. Twitter da olur olmaz her taga tweet attırıp köşeyi dönenler bizim gibi günlük 20-30 lira kazanacak adamların ekmeğine taş koyduğu gibi insanlarında arkalarından küfür etmelerine neden oluyorlar. İstediğimiz kadar tartışalım değişecek bir şey yok maalesef. Büyük balık küçük balığı yer doğa kanunu bu.