2000 in üzerinde domain regledim. 3 tane domainde başıma geldi. Birine 7.000 usd istiyor.
Sanırım şöyle oluyor, daha önceden regli bir domain NS de satışta oluyor. Sonra domain düşüyor ama sistemde satıştan düşmüyor. Böyle olunca da Premium domain fiyatını gösteriyor.
Yani o domainide o adresten 0,50 ye regleyemiyoruz sanırım