Arkadaşlar hepimiz gibi bende arada bir 0,5 dolar domain regliyorum ama bazen regleyim dediğim domaini regleyemiyorum çünkü Premium domain diyor ve 1 000 vs yazıyor 34 dolar yerine
Böyle sorun başına gelen aşan varmı?
2000 in üzerinde domain regledim. 3 tane domainde başıma geldi. Birine 7.000 usd istiyor.
Sanırım şöyle oluyor, daha önceden regli bir domain NS de satışta oluyor. Sonra domain düşüyor ama sistemde satıştan düşmüyor. Böyle olunca da Premium domain fiyatını gösteriyor.