Güzel gidiyosun bilo banlanmıştın sanırım açmışlar senin adına sevindim lakin şu en son yazdıgın konuda bi terslikler var anlayamadım pek

skypeni sen bi göndersene bana, sonrasında ise konuya devam et derim.
Evet, içerden yeni çıktım
Aslında en çok neyin yanlış yapıldığını, ne yapılması gerektiğini ve bizim ne yapacağımız yazdım.
İlk turumuzda konu ekledik. Ama ana sayfamız için hedeflediğimiz bir "kök" kelime grubumuz yoktu. Şimdi onu belirleyeceğiz. yeni adımın hepsi bu.
skype kullanmıyorum. (yada çok çok nadir ve sadece iş verdiklerim var listemde) eğer sizi daha önce eklemişsem, adresinizi öm atın, bakayım.
.