Güzel gidiyosun bilo banlanmıştın sanırım açmışlar senin adına sevindim lakin şu en son yazdıgın konuda bi terslikler var anlayamadım pek skypeni sen bi göndersene bana, sonrasında ise konuya devam et derim.