Banka bana para ödemiyor.Ben haklıyı savunurum.Sizin gibi subjektif bakmıyorum olaya.Banka neden durup durmadık yerde parasını alsın.Biraz mantık çerçevesinde bakın olaya.Konu sahibi arkadaş sana ne kadar para verdi peki kendisini savunman için.Boş laf yapmayın şurada.
kimseye para vermedim sana kim para verdi konumu baltamalan için ? kuveyttürk'temi çalışıyosun veya çalışan yakın bir akraban falanmı var ?