xCode_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam banka size avukatlık için ne kadar para ödüyor ? veya banka sizn mi acaba ??
Banka bana para ödemiyor.Ben haklıyı savunurum.Sizin gibi subjektif bakmıyorum olaya.Banka neden durup durmadık yerde parasını alsın.Biraz mantık çerçevesinde bakın olaya.Konu sahibi arkadaş sana ne kadar para verdi peki kendisini savunman için.Boş laf yapmayın şurada.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:31:00 -->-> Daha önceki mesaj 17:29:40 --

DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kart bilgilerimi çaldırdığımı varsayalım telefonuma mesaj gelmeden nasıl alışveriş yapabiiyor ?
Orasını da siz öğrenin ona göre bilgi verin bizde tamam haklısınız diyelim.Haklıysanız dediğiniz gibi kuveyt turk kullanmayız.Ya da haksızsanız haksızsınız diyelim.Kaç kere bankayı aradım telefonuma bilgi için pin kodu yolluyorlar bunu söylemeden işlem yapmıyorlar.