DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bankayı suçlamayımda kimi suçlayım ? ben bu parayı bankaya emanet ettim. yanımda kimse yok tek başıma yaşıyorum.
.
Kendinizi suçlayın.Durup durmadık yerde ne diye sizden para çeksin.Belkide yaptığın hata yüzünden bunlar başına geldi.Burada senin hatan yüzünden olan bir şey yüzünden insanlara kuveyt turk kullanmayın demen açıkça karalama yapmaktır.Gerçekleri öğrendiğin zaman gelip özür dilersin umarım.Belkide kart bilgilerini çaldırdın.