Benim başımdada Akbank var. Uygulamalarını dünya birincisi kabul ediyorlar sanal karta aktarılan parayı tekrar kendi hesabınıza aktarma özelliği yok. Olmadığı gibi sanal kart iptali gerçekleştirip gelen referans numarasıyla paramı çekmeye kalktım onada yetki vermedi şubeden şikayet dilekçesi, facebook fan sayfasından ve internet bankacılığından şikayette bulundum tarafınızca sonuçlanmadığı taktirde kurumlara şikayet dilekçesi verip tüketici hakları yasasınca dava açılacağını bildirdim. Sırf bu 322TL para için yapıyorum 7. gün oldu hafta içi tekrar yoklıyacam olmazsa savcılığa baş vuracam şikayet dilekçesi verecem. Size tavsiyem çok uzatmadan gereken kurumlara baş vurmanız.