Hocam sorun sizde gibi ; kartınızı maalesef üçüncü kişiler tarafından kullanmış gibi gözüküyor.
Sadece hesap cüzdanım olan bir banka, gerekirse bankaya gidip para çekiyorum veya eft yapıyor diğer bankalardan çekiyorum parayı.
Sizin kaybettiğiniz paranın daha üstünde miktarlarda işlemler yapıyoruz ve bu yüzden güvenli olmasına gayret gösteriyoruz bizde, geçmiş olsun.
Derdinizi güzelce yazıp itiraz edin inşallah sorun düzelecektir.
Bankanın birkaç derdi var ama fena olmayan bir banka bence.