Etiket eklemeyi tamamen kapattım. Webmasters tools'dan sitemapini sildim. Forumda sitemapide kaldırdım. Tamamen tag eklemeyi googleden sildim. Şimdi ben zarara uğrarmıyım yoksa açık kalması fayda sağlar mı? Ekleyen pek yok forumlarda tag işlerini bunu az çok bilirsiniz. R10.net gibi kocaman site bile tag sistemini kapatmış tamamen ....
Not: Site indexi googlede çok az ona göre cevaplandırabilir misiniz.
Biraz derin analiz yapabilirseniz sorularınız cevapları bir çok makalede mevcuttur, eski düzen bir çok eklenti vBulletin sistemine yarardan ziyade zarar verebiliyor özellikle bu oto tags eklentisi çıktı çıkalı karşı olduğum bir eklentidir, etiket eklemenin asıl amacı aynı konunun birden fazla index almasıdır ve bunu başarmak içinde index alacak arama motoruna onun istediği şekli ile iletmektir aksi taktirde oda index almaz ve bu eklentide tamamen yanlış çalışmaktadır, yani;
Oto Tags Eklentisi başlıklı bir konuya eklenti şu şekilde ekler;
oto, tags, eklentisi,
bu yanlıştır.
Oto Tags Eklentisi başlıklı bir konuya şu şekilde eklenmelidir;
Oto Tags Eklentisi, Oto Etiket Eklentisi, Oto Tag Eklentisi gibi doğrudur, bu bir örnektir, konularınıza 3 adet en az 8 karakterden oluşturulan başlık ve içerik ile alakalı etiketler eklemenizi tavsiye ederim.
Saygılar,