Etiket eklemeyi tamamen kapattım. Webmasters tools'dan sitemapini sildim. Forumda sitemapide kaldırdım. Tamamen tag eklemeyi googleden sildim. Şimdi ben zarara uğrarmıyım yoksa açık kalması fayda sağlar mı? Ekleyen pek yok forumlarda tag işlerini bunu az çok bilirsiniz. R10.net gibi kocaman site bile tag sistemini kapatmış tamamen ....
Not: Site indexi googlede çok az ona göre cevaplandırabilir misiniz.