hocam pm alabilirmiyim.

ücret olayını anlamadım şu 900 tllik standart paket parasını falan ödemiyormuyuz ?

edit : konu sahibi arkadaştan önce 4 kişi mesajımı görüp pm atmış. vay arkadaş bu kadar karlımı bu referans üye işi