Katılıyorum arkadaşlara. Bankayı suçlamanızın hiçbir mantığı yok. 4 senedir çalışıyoruz, yüklü miktarda paramız emanet. Sonuna kadar da güveniyorum kullanmaya da devam edeceğim.