Konu
KuveytTürk Kullanmayın Kullandırmayın !
16-08-2014, 10:26:00
#28
doLe
Katılıyorum arkadaşlara. Bankayı suçlamanızın hiçbir mantığı yok. 4 senedir çalışıyoruz, yüklü miktarda paramız emanet. Sonuna kadar da güveniyorum kullanmaya da devam edeceğim.