Merhaba Arkadaşlar,

Fikirlerinizi almak istediğim konu çok basit ama benim için oldukça önemli; 1 ay içerisinde İngilizce öğrenmeniz gerekseydi ne yapardınız ya da daha da önemlisi tecrübeleri arkadaşlar, siz neler yaptınız? 1 ay sonra özel bir kurumun yeterlilik sınavından geçmem gerekiyor, tabi bunu hakkımla yapmam gerek ve sonrasında günde ortalama 8 saat bulunacağım sosyal ortamda Türkçe kullanamayacağım.

Sosyal yaşantı için İngilizce bilgimin ancak giriş seviyesinde olduğunu düşünüyorum en basiti gündelik hayatta karşılaştığım turistlerle kısa sohbetler; alışveriş, adres tarifi yapabiliyorum.
Meslek icabı teknik ingilizce bilgim var ama bu konuda pek işime yaramayacak.

Evet, değerli yorumlarınızı bekliyorum!
Teşekkürler.