Hicran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Kendim Manuel olarak açtığım bir kaç user var .txt şeklinde onları otomatik uygulamaya(panele) sokmak istiyorum böyle bir progrmınız varmı_?
Şimdilik yok. Ama ileride yapacağım. Başkaları da sordu.