WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kısmetinize hiç girmemiş desek daha doğru olur hocam çünkü bu domain 2006 kayıtlı ve 2012'de düşmedi, önceden noktadomainsteydi bu arkadaş almış güzelde proje yapmış
Evet hocam dediğiniz gibi. Gece gece konu açmamak lazım. Domaini karıştırmışım.

XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi