aynen mesela ben markadukkan[dot]com u regledim 2 hafta oldu daha 13.500 istiyorum. Ama sadece istiyorum. Satabilir miyim? Satamam
Kişinin domainini bilmesi çok güzel bir şey
Emin ol çöpe attığım gecelerin haddi hesabı yok. Ama dediğimi anlamadın ben 1TL'ye alıp 5TL'ye satış yapanlara lafım. Bu mantık sermayeyi dolaylı olarak artırmaktır. Asıl piyasanın ölmesi senin .net uzantısı XXXX TL'ye edecek domaini adamın .com'unu yakalamasıyla XXX TL'ye satmasıdır. Bu da piyasa katliamıdır.
O konuda size katılıyorum hocam. Öyle piyasayı öldüren kişiler de az değil .