Sizin söylediğiniz istisna hocam. Ben ilk kez kayıttan bahsediyorum, daha önce sahibi alınmış sonradan düşmüş gibi bir durum yok. Dediğiniz gibi okunuşu / yazılışı çok hoştur ve kimse almamıştır domaini alırsın. Sadece gidip com'u almazsın, com-net-org üçlüsünü alırsın

Adam gitmiş sadece com'u almış, 3 ay geçmiş 2k istiyor.
Bu tür kişiye yapılacak belli, diğer uzantıları alacaksın. Üstüne birde marka patenti alacaksın, bu sektörde kullanamasın. Dursun panelinde hayrını görsün
O konuda haklısınız. Bu piyasa aslında yatırımcılar için büyük fırsat. Adamlar 100 liralık domaini ne kadar 1000 liraya koysada. Alanadlari.com'u iyi inceleyin, adamlar 1000liralık domaini de 100 liraya koyuyorlar. Sebebi netsol