Hocam hep 1 tl ye alanlar mı araştırma yapıyor , diğerleri akılsız zaten boş mu oturuyor, bu piyasada satmak için alan bir de koleksiyon için alan adamlar vardır. Bir de bunun arasında boş domain alıp batanlar
Emin ol çöpe attığım gecelerin haddi hesabı yok. Ama dediğimi anlamadın ben 1TL'ye alıp 5TL'ye satış yapanlara lafım. Bu mantık sermayeyi dolaylı olarak artırmaktır. Asıl piyasanın ölmesi senin .net uzantısı XXXX TL'ye edecek domaini adamın .com'unu yakalamasıyla XXX TL'ye satmasıdır. Bu da piyasa katliamıdır.