R10 da 0,75 dolara networksolutions da domain nasıl alınır diye bir konu gördüm. tüm adımları uyguladım.en son 0,75 dolarücret çıktı sonra paypal ile ödemeyi yaptım. daha sonra paypal hesabıma baktım 34 dolar kesmişler. İngilizcem zaten yok adamları arayamıyorum. Lütfen yardımcı olabilecek biri yokmu. ne tür bir email yollamam gerekiyor. Bir öğrenci için 80 lira gerçekten çok can yakar. daha önce godaddy den 1 dolara domain aldım.bir daha alayım dedim olmadı. o yüzden bu lanet siteye üye olup almaya çalıştım. Sonuç hüsran oldu.
geçmiş olsun hocam geri dönüşü yok o paranın keşke konu açsaydınız domain
alacam diye yardımcı olurduk ben gecenlerde aceleyle 34 dolar ödedim yanlışlıkla