ErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternet şubesi şu an sadece demo müşterilerine açık hocam. Sistem tam olarak Ağustos sonunda tüm müşterilere açılacak deniyor. Ancak isterseniz siz de müşteri hizmetlerini arayarak beklemeden başvurabiliyorsunuz.
Çalıştığımız kurum vs bir şey isteniyor mu? Çalışmıyorsakta alabiliyor muyuz?