Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dle'nin üstünlüğünü tartışmaya gerek bile yok!!

En basitinden herkesin giydiği bir ayakkabıyı giymek ister misiniz? Yoksa farklı ve daha kaliteli bir ayakkabayı mı tercih edersiniz?

2010-2011 yılından beri Dle'ye hayranım ve hala kullandığım siteler var.

Bunun yanında Wordpress sitelerimde mevcut...

Bir önceki mesajımda soruyorum özelliğini yüksek diyosunuzda söyleyin bana şehir efsanesi bu dediğiniz olay artıları eksileri buyrun dinlerim.