Merhabalar ;
Arkadaşlar Doping internet sağlayıcısı ile 2 yıllık sözleşmemiz bitti. Üstüne 1 ay geçti ve 70 TL gelen fatura 90 TL geldi. Bu yüzden farklı bir internet sağlayıcısına geçeceğim bir öneriniz var mı ? Görüşlerinizi merak ediyorum. Ankara da ikametgah etmekteyim.