Hocam geçmiş olsun daha ucuzu olsun derken daha kötü olmuş türk firmalarını tercih edin arkadaşlar özellikle ingilizce bilmiyorsanız. Bilseniz dahi zaten türkiye'deki firmalar kadar ne destek verebiliyorlar ne herhangi bir anlaşmazlık olduğunda kapılarını çalabilirsiniz.