Ben, "sor bakalım anana damat lazım mı" demeyi düşünüyorum.
Olmazsa, benimki de Diyarbakırlı olduğu için ve büyük iht 1-2 tur yaptıracakları için
@onlinecihan ile aynı yöntemi yapmayı düşünüyorum