pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hey Allahim ya!
Soyleyin seo acisindan tam olarak ne farki var?
Daha önce Dle hastası olan bir arkadaşımla bu konu hakkında çok kavga ederdik.
DLE Sistemi sevmiyorum sebeplerini yazayım.

1) Piyasada yer alan DLE Scriptlerinin %100'ü cracklı. İçinde nelerle oynanmış araki bulasın.
2) 1 Senede 1 güncelleme ancak gelir, o güncelleme ilede çoğu varolan eklentiler çalışmaz. Wordpress kendisinde ve eklentilerde bile sürekli güncelleme yapılır.
3) Eklenti kurmak Wordpress kadar basit değildir ve eklenti çeşitliliği yoktur.
4) DLE için Türkçe düzgün bir tema bulman çok zor.İngilizce temalar bile çok çeşitli değil.%80 temalar aynı sağ sol stun orta geniş. Warezturkey tarzı temalar.
5) Kodlaması çok karmaşık. 1 Wordpress temayı 10 dk Türkçe yapabilirsin ama bir DLE temayı 1 Saat rahat sürer.

Çok fazla handikapı var. Ücretli alırsan bilemem ama çok sıkıntılı bir sistem.
Seo açısından fark dersen, eğer DLE düzgün ayarlarsan sorun çıkarmaz ama yukarıda saydığım sorunlar başını çok ağrıtır.

başına dert almak istiyorsan DLE kullanabilirsin