Hocam çok samimi söylüyorum hiç bir extra durum yok.
Ben bi ara film izleme teması yapıyordum öylesine temayı kurdum sonra vaktim olmadı ilgilenemedim vs. derken aradan zaman geçti.
En son sitenin 1k tekil hiti olmuş ve bw bitmişti.
Gün be gün bu konuyu güncelleyip tecrübelerini bizimle paylaşırsan sevinirim. Daha önce DLE kullanmadım detaylı bir makale yazarsanız okumaktan keyif alırız.