Önemli değil hocam. Herkes yararlansın diye ücretsiz yaptık. Bu arada yapamayan arkadaşlara yardımcı oluyorum. PM yada e-posta ile bana ulaşabilirsiniz.
Hocam Kendim Manuel olarak açtığım bir kaç user var .txt şeklinde onları otomatik uygulamaya(panele) sokmak istiyorum böyle bir progrmınız varmı_?