3 defa eşimi istemeye gittik ailesinden vermediler. Baktım olmuyor eşim öğretmendi , okula gittim ve ders bittikten sonra aldım ve kaçtım Diyarbakır'dan çok uzaklaraaaaa .
10 ay hiç gelmedik memlekete ve aileler arası kavgalar tartışmalar silahlar konuştu , 11.Ayda tatlıya bağlandı ve barıştık

el öpüldü konu kapandı.
Bugün 1.Yılımız