Merhaba arkadaşlar,
tasarımcı olmak istiyorum, bunu bir ek gelir olarak değil de zevk amaçlı yapmak istiyorum ya da kendi projelerimi kendim tasarlamak istiyorum. Hani 1-2 hafta sonra kalmayacak bir zevk belki.
Kendimi oyalamak istiyorum açıkçası. Şimdi nasıl tasarımcı olunur acaba? Css, php gibi değil

. Uygulama şart. Tasarımcı arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum.
Hiç bir şey bilmiyorsan giriş dersleri var youtube'de onları izleyerek başlamalısın.