sorun googlenin kendinde bence hem adsense sabah yeni arayüzünü artık tamamen kullanıma sunduğunu açıkladı şuanda eski arayuzle açılıyor ilk girdiğimde çalışma yani guncelleme çalışmaları yapıyorlar galiba mesela ben şuan chromeden bu siteye girdiğimde hiç bir adsense reklamı görememekteyim reklamların yeri boş görünüyor. Sorun tamamen tarayıcı kaynaklı hatta kendi sitemdeki reklamları bile diğer tarayıcılarda görebilirken chromede göremiyorum.